Magic Video

See all favorite videos of flaminggifts

Hong Kong News of the Day

Wednesday 16 June 2010

Ibood Europe


Ibood Europe is Internets Best Online Offer Daily
Check it out! (but pay with Visa...)

Reason: (NL)
Het best betaal je met VISA en niet met overschrijving.
Volgens mij werken ze met volgend systeem:
Ze plaatsen een aanbieding, wachten een 3-tal dagen totdat ze de betalingen hebben binnengekregen en bestellen dan bij de leverancier.
Dan pas kan het dus verstuurd worden als de leverancier zijn beloftes nog kan waarmaken.
Als jouw bank er lang over doet om het geld over te schrijven (vrijdagmiddag overschrijven is bv pas woensdag bij iBood)naar iBood gaat het waarschijnlijk fout omdat ze dan jouw bestelling niet direct geplaatst hebben bij de leverancier. Lijkt mij wel logisch want hoeveel mensen zijn er niet die bestellen maar nooit overschrijven?
iBood wil ook niet met een stock blijven zitten en ook anderen niet laten wachten tot alle betalingen binnen zijn.

Ik heb alvast verschillende zaken besteld en altijd gekregen. Ik betaal altijd met VISA.

Ik probeer iBood niet te verdedigen maar een beetje begrip langs beide kanten lijkt mij hier wel op zijn plaats.
En ik kan jou verzekeren, als ze op een andere manier werken dan kan je nooit zo’n goede prijs krijgen voor die goederen. Ze baseren zich volgens mij op groepsaankopen zonder zelf eerst de aankoop te doen.

aa





And if you don't trust this E-offer...
... You're right

No comments:

Worldwide most readed Blog is - of course - Chinese!
Blog (CH) Blog (ENG) - IMDB - Data of Xu Jinglei

Cartoon